one good thing about music, when it hits you, you feel no pain

Var ledig idag, de spenderades med att få mysa med min fina pojke nån timme innan han skulle fara mot jobbet, passade då även på att sno lite skjuts av honom till gymmet där jag körde lite rygg, gick dock inge bra eftersom att jag har extrema magsmärtor idag av någon konstig anledning, men gjorde mitt bästa. Efter det gick jag förbi ica och köpte lite småsaker vi behövde hem innan jag tog bussen hem. När jag kom in så la jag mig ganska direkt i sängen och försökte vila bort de värsta av smärtan innan jag hoppade in i duschen. Efter det har jag inte gjort mycket alls, ätit middag och legat i sängen ganska pall. Tills jag fick för mycket myror i kroppen och ställde mig och bakade kladdkakemuffins, något gott att ha i helgen eller så hehe. Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och läsa lite, få se om jag är vaken eller sover när elias kommer hem. Saknar honom så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!