Step by step

Sitter nu och väntar på att få fara till praktiken och göra min sista kvällspraktik. Sista veckan iveckan och de känns sorgligt, faktiskt. Jag skulle vilja fortsätta där hela våren. Men ska prata me cheferna om att jag önskar sommarjobb där så får vi se vad som händer med det! Vart inget gym idag då jag på morgonen kände mig åt de sämre hållet igen, med halsont och huvudvärk. Jag som trodde detta vart en kortvarig förkyldning, men den verkade visst spela ett spel med mig. Men hoppas den ger sig snart ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!