No matter how hard life gets, don't lose hope.

Även fast jag saknar praktiken så är det skönt att vara tillbaka i skolan, de känns lite som semester. Igår började vi 11.35 och slutade 13.00 typ, och idag börjar vi 11.10 och slutar vid 14. Hur skönt som helst. Efter skolan idag så beger jag mig till morön för att prova en klänning jag kanske ska köpa beroende om jag kan ha den eller inte. Sedan ikväll blir det att fara på ett corepass på gymmet. Ska bli skönt, känns som de var längesen jag tränade faktiskt.. men nu ska jag fixa de sista innan jag beger mig mot skolan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!