20150502

Nu känner jag att de var evigheter sen jag skrev, praktiken är slut men jag ska förhoppningsvis få vara där i sommar också och jag längtar, dem var så mysiga. Stortrivdes verkligen där. Men de är över och vi är åter i skolbänken, känns sådär.. Har gått två veckor men händer väl inte sådär jätte mycket på skolan, två lektioner varje dag och ledig varje fredag ungefär, så de är ganska chill. De ända stora är väl gymnasiearbetet (provet), som är om typ EN vecka, usch vad jag gruvar mig. Min tid är tisdag vecka 20, nervös. Men jag hoppas att det går bra. Annars är det mycket som hänt, varit med kompisar, tränat, pluggat, haft praktiken sista veckorna, haft påsklov som vi flängde på, va upp till arvidsjaur, var till umeå och träffa saknade minna! va till boden, och lite sådan, men hade ett underbart lov iallafall. Ikväll har jag, elias, erika och john varit och bowlat och även på tivoli, så en bättre lördag var det ikväll, helt klart. Var även med rebecca och träffade massa till på tivolit. Nu ska jag dock snart ta och krypa i säng för imorgon ska vi till bodarna och fixa med amazonen, förhoppningsvis kan jag vara till lite hjälp iallafall, hehe. Ville bara kika in då jag inte har annat för mig hehe. 
 
Som vanligt inga bilder, så de blir de vanliga motivations bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!