IKEA

Denna dag började vid sju imorse för att göra oss klara innan vi blev upphämtad för en tripp till haparanda och ikea, vi fick med oss ett skrivbord, stolar och lite smått och gott, vart lite glas och sådär. Riktigt nöjd med skrivbordet faktiskt, så både jag&elias har någonstans att ha datorerna och slipper ha dem i sängen. Känns hur skönt som helst, faktiskt. Gick även förbi candyworld och fick med oss lite godis hehe.. Men nu ska jag ta och ducsha innan de är dax att sova, imorgon är de skola.. Kommer sakna praktiken så himla mycket! Men bara en veckas skola innan nästa praktik så det ska nog gå bra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!