SPORTLOV

Igår for jag, Rebecca och Camilla till umeå för studiebesök på universitetet, där jag lyssnade på polisutbildningen och sjuksköterska/röntgensjuksköterske utbildningen. Och jag är sugen på båda, mest polis men kraven för att komma in är så höga, så vi får se vars jag hamna. När vi kom från umeå gick jag till marcus jobb för att åka med honom till pappa där vi gjorde tacos, åt och såg hockey. Riktigt skön vinst och underbart att vi tog hem grundserien i år också, nu är det bara guldet kvar!
 
Idag började dagen vid åtta då jag gjorde mig klar för skolan, började halvtio så gick hemifrån ca nio, var på skolan och hade två lektioner under dagen, riktigt lugnt faktiskt. Slutade vid tolv, och tog då även sportlov då vi är lediga imorgon, vilket känns riktigt skönt! Kom hem vid halvett ungefär, vart sedan tvungen att åka tillbaka till skolan för att leta rektorn, hittade henne inte.. så måste åka dit imorgon också. Men då jag inte hittade henne begav jag mig hemåt men först svängde jag förbi ica och köpte baksaker, så har nu slängt ihop två kakor, en toscakaka och kolakakor. Får se om dem går äta hehe.. brukar inte vare en mästare på att baka men. Ikväll ska jag även försöka klämma in ett träningspass, kanske blir så att jag tränar hemma, vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!