20150313

Första kvällsjobbet gick bra, vart lite långtråkigt då det inte fanns så mycket att göra men det gick bra. Igår var jag ledig och tillbringade dagen med att bege mig till stan för att hämta en jacka jag köpt, och lämna en kläninng&kofta som jag sålt. Gick även in på gina där dem hade trosor på rea, 15kr styck, så köpte några sånna också! Ska nu snart ta och börja gå mot praktiken för ett kvällspass igen, de är fredag och dem brukar ha fredagsmys, få se hur det går till. Imorgon jobbar jag också, 9-17, så ingen helg för mig inte.. Bara kämpa. Det går nog bra, tur jag tycker det är roligt iallafall.
 
Då jag inte har någon bild lägger jag in en inpirations bild till migsjälv&er istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!