lite söndags motivation + söndagsångest

 
Sista lovdagen har bestått av leos tillsammans med elias familj/släkt, middag ute, handling och sädning, avslutades med film "runner runner" och lite klickande på internet. Haft ett underbart lov faktiskt, men det har gått otroligt fort. Även fast jag har söndags ångest och inte alls känner mig redo för skolan längtar jag ändå. För de är min sista termin, praktik, fått en rutin i livet bestående av endast ett boende, och är taggad på träning. Ser detta år som mitt år och jag tänker göra det till mitt år, oavsett motgångar har jag inte tänkt låta dem krossa mig. För jag är starkare än dem, har gått igenom mer än dem, så motgångar come on, i'm going to win! Har även väldigt korta dagar nu första veckan, perfekt för att hinna med gymmet. Har även fått praktik schemat och även då kommer gymmet hinnas med! Men nu ska jag ta och hoppa i säng och ladda upp för första skoldagen på min sista skoltermin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!