Han är finare än hela stjärnhimlen

Nu är det längesen jag var in här känner jag, men har inte riktigt haft tid faktiskt. Jobbat en hel del, kommit hem, gjort mat, tränat, duchat, myst med hjärtat och sovit. Så har som aldrig haft upp datorn, men nu så fick jag lite dötid innan jag ska lägga mig och sova. Ha varit lite lite flyt me gymmet iveckan dock, så tränade lite hemma igår och ska på gymmet imorgon få se om jag även far dit en sväng under helgen också, försöker ju vara där minst tre gånger i veckan eftersom jag köpte gymkortet som var rätt dyrt. Menmen, de fixar sig nog! Ligger nu i sängen och slö kollar på tumblr, och ska snart krypa ner i elias famn igen och sova, känner mig inte riktigt pigg, varit halv risig i några dagar nu och absolut ingen matlust alls, mår illa och känner mig allmänt konstig men får hoppas de ger sig snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!