Belive you can and you are halfway there

Igår hade jag sovmorgon till 11.15, sedan två lektioner innan jag fick åka hem. Köpte med mig en subway macka och åkte hem, åt och såg lite tv innan Rebecca hämtade upp mig för att bege oss mot gymmet för ett core pass, vilket var ett extremt härligt pass och kommer försöka boka in ett sådant minst en gång i veckan. Idag hade vi återigen två lektioner och slutade vid kvart i elva, blev då upphämtad av pappa för att äta med honom och elias på picasso, åkte sedan hem och umgicks med elias ett tag innan han åkte mot jobbet vid halv tre, eftersom han jobbar eftermiddag i veckan så har vi inte setts direkt så mycket, men för mig är det nu helg, då vi är ledig imorgon och fredag, så kommer då kunna se honom lite mer. 
 
Nu har nästan nyss Rebecca farit efter att hon var här en stund och bla visat en klänning hon kanske ska köpa. Ingen aning vad jag ska hitta på nu, ha gjort lite övningar men borde vila idag då jag ska träna tor, fre och möjligen lördag också. Men kunde inte låta bli heh.. Men nu ska jag inte göra mer, kanske sätter mig med nån uppgift eller ser en film istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!