1 januari 2015

Gårkvällen spenderades med fina människor, hade det riktigt kul faktiskt! Slänger in lite bilder på det senare och även en liten samanfattning av 2014 kommer senare. Annars då? Ja, tre år sedan morfar lämnade så dagarna har varit lite tuffa, de är dem alltid kring jul nu för tiden då de blir så tydligt att han är borta då. Har även firat jul på massa olika ställen, hunnit med en kort skotersväng och bara njutit av att jag faktiskt har lov nu. Mitt sista jullov, nånsin, så ska passa på att njuta av det. Idag har jag och elias legat i soffan och sett film, hunnit med tre av bourn filmerna och kanske ser den sista senare ikväll. Men innan det så ska jag ta en dusch och kanske städa undan lite i rummet, ser ut som en soptipp.. heh. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!