You don't have to be great to start, but you have to start to be great.

Längesen jag kikade in, men som vanligt har det varit mycket med allt runt omkring, så som jobbet, träningen och hemmet. Då vi bor "själva" nu så är det ganska mycket med mat, städning, tvättning osv så då kopplar jag bort bloggen, men ska göra mitt bästa för att uppdatera så mycket. I fredags var jag med Rebecca på krogen eftersom att jag körde henne så följde jag också med henne in och kolla så hon var okej. Och i lördags var det alla hjärtans dag, åkte då med elias till kåge för att fira hans pappa i efterskott, efter det så åkte jag och elias på valentino där han bjöd mig på middag, finaste killen min. Efter det åkte vi hem och hade mellomys innan vi la oss och sov. Och igår kom erika hit ett tag, for på solbacken där jag köpte nya skor och sedan hem. Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbade förra helgen och inte direkt var ledig så mycket, så fick en lång helg vilket var skönt då jag i torsdags drog på mig en förkyldning, men den börjar nu släppa, SKÖNT. imorgon jobbar jag kväll, vilket innebär att jag börjar 14.00, hade möjligen tänkt fara på gymmet innan, men vi får se om det. Känner mig inte helt hundra än, så kanske bör vila imorgon också, längtar dock tillbaka hur mycket som helst då de snart är en vecka sen jag träna! Men vi får se, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan göra lite mackor och se film/serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!