jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Köpte nya träningskläder igår, love them, invigde dem sedan med lite övningar hemma.
Va även till bodarna igår för middag, riktigt gott var det! Fick även matlådor med oss hem så ska snart ta och äta en till lunch, är ledig idag eftersom att jag jobbar i helgen, känns motigt men det ska nog gå bra! Blir bara roligare och roligare varje dag jag är där så. Annars är de inte mycket som händer, tränar, jobbar, äter typ haha.. Men nu ska jag ta och värma matlådan och se lite lyxfällan. Blir nog ett corepass ikväll igen, var på ett i tisdags också, så de ska bli skönt. Uppdaterar igen då jag hinner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!