Bowling med bästavännen&pojkvännen

Varit med dessa och bowlat ikväll, kom tvåa, elias vann.. Gick inte så bra för mig idag menmen. Var kul iallafall! Dock så är de värdens snökaos, så fick knuffa och försöka få lös bilen i typ tio min efter bowlingen, och sedan skotta hela parkeringen då vi kom hem, men hade kul ändå! Och nu ligger jag i sängen med elias och slökollar på telefonen innan jag ska krypa ner i hans famn och mysa innan vi ska sova. Är vädret bättre imorgon så åker vi till bodarna för middag hos elias mamma, saknar dem så de ska bli mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!