update

Längesen jag kikade in här, men det är så mycket nu med både skolan och körkortet så har aldrig tid. Hade iallafall halken igår vilket var skitkul och proven är bokade. Hoppas starkt att jag klarar dem. Skulle va så braaa!
Annars är det inte mycket speciellt som hänt sen sist, försöker komma ikapp i skolan, varit förbi pappa, gått skola, haft körningar osvosv, som vanligt. Nu har vi etik så ska ta och försöka fokusera på det jag ska göra.. efter detta har jag restprov, trots att jag inte pluggat ett jävla nå så hoppas jag att jag klarar det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!