Jag har hatat & jag har älskat, men jag ger aldrig upp.

Hela helgen har jag stått på en bygglyft och målat, gör aldrig om det kan jag ju säga. Min höjdskräck provades starkt, och var lika hemsk som förr. Men jag klarade det. Och nu är det inte allt för mycket kvar så är jag&freja klar med målningen, hoppas de visas vara värt det då vi får betalt. Idag var en riktigt kort skoldag, med endast en lektion som varade 30min, där vi mixtrade med ph-värdet, de va typ kul, haha. Då vi slutade 12.05 och bussen inte gick förän 13.00 så hann jag att gå på stan en sväng i tanken om att jag bara skulle titta, vilket senare sluta med att jag kom hem med fyra nya plagg och en hårspray, hehe.. När jag landade i kåge tänkte jag vara duktig och plugga lite teori och göra en fas, men nej.. la mig istället i sängen med chips, dricka och en film, typiskt mig. Men får se till att ta tag i teorin efter maten, förhoppningsvis gör jag det då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!