Ledig idag

 
Ledig från skolan idag, då alla i klassen utom tre (jag, illona & elin) hade nationella prov i Svenska, vilket vi inte har, då vi går barnhälsovård istället för svenska. Riktigt skönt att va ledig, att få sova ut och så, men ruggit tråkigt då man väl vaknat.. Ingen hemma, ingen annan ledig, ingen bil.. så har legat i sängen och sett tv heeela dagen och även pluggat lite till proven nästa vecka, men nu är jag så övervänt på att elias ska komma hem så jag snart spricker. Kanske ska åka på edda ikväll och bada, vi får se, inte bestämt mig än.. Då jag egentligen inte bör bada. Men nånting måste jag hitta på ikväll, innan jag klättrar på väggarna... haha. Men nu ska jag fortsätta vänta, i min ensamhet. Ville bara uppdatea lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!