"När jag höll på att drunkna så tänkte jag på dig"

Igår var det Brirks fyra års dag, så jag och Elias begav oss mot Kalvträsk för att fira honom. Det bjöds på mat, tårta och trevligt sällskap. Efter det så begav vi oss mot Elias pappa, för att tillbringa veckan här. Har inte varit här på väldigt länge så det var väl dax. Idag har min dag bestått av enorma smärtor så det vart en dag i sängen, är så ruggit jävla less på att ständigt ha ont. Hoppas de släpper snart eller att jag får någon hjälp. För jag håller på att bli galen. Trots smärtan har jag nu under kvällen försökt mig på att plugga lite inför provet jag har imorgon, när jag skulle börja upptäckte jag dock att alla saker är hemma, så de gick lagomt bra att plugga. Men som tur är så kunde Camilla skicka det hon hade skrivit så jag kunde plugga utifrån det, guldvärt, hon är fantastisk, tack! Men pågrund av den enorma smärtan är det inte mycket som fastnar, vill helst bara lägga mig på golvet i en boll och skrika, menmen, inte gör det att jag får godkänt på provet imorgon. Så ska väl försöka plugga lite till, är det omöjligt får de helt enkelt gå som de går imorgon.. men först så ska vi nu gå och äta lite glass som Mathias och Monika köpt hem, laktosfri dessutom, så jag kan äta! Så måste ju passa på att gå, medans de finns något kvar, hehe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!