Hatar allt just nu

Som rubriken säger, idag hatar jag allt, precis allt. magkatarr, skolan, plugg, körkort, sommarjobb, ansvar, jag hatar allt som har med livet att göra. Är less på att ha ont, varför måste jag hela tiden ha ont? Varför får jag inte ens ha EN DAG utan att ha ont? Kommer gå sönder snart, känns faktiskt redan som jag gör det. Så äckligt less att jag inte ens trodde det var möjligt. Känner att jag har lust att klaga på allt, precis allt. Vill bara lägga mig under täcket och glömma allt, fly. Men vad löser det? Inte ett jävla piss. ååh, jätte glad idag jag vet.
För att göra inlägget lite mer positivt kan jag ju tillägga att jag har universums finaste pojkvän och jag har ingen aning vad jag hade gjort utan honom, han är guld värd. Min livskraft. pussälskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!