Det är skillnad mellan att andas och att leva.

Gårdagen började med att jag och elias klev upp vid nio för att göra oss klara tills oskar skulle komma och hämta upp oss och vi skulle bege oss mot piteå för att tillbringa våran dag/kväll där. Det var roligt, tittade på massa bilar, bornouttävling, cruisade runt och umgicks med folk, vi hade alltså en toppenkväll/dag. Idag har de inte hänt mycket alls, haft söndasångesten of doooom, så ska nu lägga mig i sängen med elias och se lite SOA i hopp om att jag glömmer bort att de är måndag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!