You are my everything

Ett underbart lov med underbart folk. Började lovet med att vara hemma hos mig tillsammans med Elias, vi hade lägenheten för oss själv då mamma var borta så de var skönt. Va ute några kvällar å grilla med nå kompisar i skelleftehamn och sådär annars var vi bara hemma. Tills vi i tordags morse begav oss mot kalvträsk för att tillbringa resten av lovet där tillsammans med Elias mamma och familj, vart mycket skoterkörning, skoterköp, en kort ridtur, mellomys, massa bilåkning, grillmys vid sjön för att göra det lite kort, hade det iallafall enormt bra och de var väl behövt. Nu är vi hemma igen och vardagen har börjat om. Skola, möten och allt annat är igång som vanligt. Men bara 5veckor kvar innan vi har lov igen, bara att kämpa. Men nu börjar vi så jag ska försöka hänga med, skriver senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!