Ont, ont, ont och återigen ont.

Denna dagen har jag tillbringat i sängen med en enorm smärta, och har fortfarande en enorm smärta. Strålar, bultar och bankar på vänster sida ansiktet, käken är värst. Aldrig uppevt sånhär smärta. Efter att ha läst på internet, pratat med mamma och även med tandläkaren så har jag nu fått en akuttid dit imorgon, för att kolla upp vad detta beror på. Hade exakt samma smärta och symtom vid jul, haft det lite till och från sen i oktober. Vilket gör att tandläkaren misstänkte att det var en jävlig visdomstand helt enkelt. Att något sånt kan ge sån smärta anade jag inte, men för säkerhetskull ska jag iallfall åka dit för att se vad dom kan göra åt saken. När smärtan är så kraftig att jag inte ens klarar skolan, då har de väl gått lite för långt eller? Annars då, tillbringat dagen hemma, vad har jag gjort annat än knaprat alvedon&ipren, inte mycket, försökt stå ut med smärtan och sett lite film. Svårt att koncentrera sig då de känns som jag är påkörd av en lastbil i ansiktet typ. Negativt inlägg ja. Men just nu är jag negativ, jävligt negativ. Så nu ska jag krypa ner under täcket, käka lite alvedon&ipren och försöka ge mig på att kunna se en film. Imorgon blir det att kämpa sig till skolan, no matter what lixom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!