Just don't give up, I'm workin it out. Please don't give in, I won't let you down.

Var hos pappa igår och firade min bror som fyllde 31 förra veckan. Riktigt trevligt att få träffa alla igen, känns som det var längesen jag var hos pappa och träffade dem så det var kul. Efter vi varit där så for jag och Elias till hans mamma där vi ska tillbringa veckan, ska bli skönt att få vara där igen. Men nu ska jag nog ta och fokusera på skolarbetet och försöka mig på frågorna som jag inte fattar ett dugg av, men de lär väl gå framåt tillslut..
 
Jag lovar, de var nog väldens godaste tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!