If you were happy before you met someone, you can be happy after they leave.

Morgonen började med frilufsdag med bästa klassen och efter det två vanliga lektioner, så ganska chill dag idag, men ändå så är jag helt död. Tog bussen hem kvart i tre och sen fick elias komma och hämta mig hemma, så han hämtade upp mig vid halv fyra och då begav vi oss mot honom, när vi kom hem tog vi en välbehövlig dusch och nu hänger vi båda framför varsin dator, haha.. På ett tag ska vi väl säkert hjälpa till med maten och lite sånt, sen ikväll blir det iallafall för mig en filmkväll då jag inte orkar göra annat, kändes skönt att bara ligga i sängen och äta lite gott, så de får nog bli så. Men nu ska jag kolla igenom lite plugg och se ifall jag fattar något, vilket jag nog inte kommer att göra.. Men kan ju alltid hoppas.
 
Bild från lektionen idag. Vad vore dagarna utan dig?♥
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca K Johansson

Jadu, vad skulle du göra utan mig..? <3 älskar dig<3

2014-03-17 / 13:03:45
URL: http://beccalinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!