If you are going through hell, keep going

Veckorna bara rullar på och jag hänger inte alls med, vilket kanske märks på uppdateringen. Har iallafall som vanligt tillbringat tid med min fin, fina pojkvän och även varit med vänner. Har också hunnit färgat håret så det blivit ljusare och jag är nöjd, eller mer än nöjd. Helgen som var så firade vi Elias syster som fyllde tjugo vilket var väldigt roligt. Sen gjorde vi inte så mycket mer, jag hälsade på min syster en kort stund under lördan men annars låg jag nog bara i sängen medans elias satt och spelade. Nu är det måndag igen och åter vardag, den trista vardagen har börjat om. Just nu har vi historia så jag ska nog ta och fokusera på arbetet isället för dehär.. haha..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!