SOMMARLOV

Denna vecka har det hänt mycket, Elias har fyllt nitton vilket firades med middag på allstar och en sväng på stan där han fick nya sommarkläder som present av hans mamma. Efter det åkte vi till mig ett tag sen ut med några kompisar och umgicks. Sen har han också tagit studenten och fått stipendium, jag är så stolt över honom! Detta firades med att vi åkte till bodarna och åt smörgåstårta medans vi umgicks med massa folk från hans släkt och så. Efter det åkte vi tillbaka till stan för att umgås med de andra studenterna, vilket var jätte kul. Han har även haft ett till firande i kåge, där resten av släkten hans var med, fick även smörgåstårta där, jag som inte ens tycker om det, men de är ju trots allt elias favorit, och de var ju hans dagar så de va ju bara en självklarhet att smörgåstårta skulle stå på bordet. Efter andra firandet flydde jag och elias till gullsand för att bada och njuta av solen, vilket var hur skönt som helst, det med solen alltså, jag lovar, bada i havet är inte varmt, än.. Men de var mysigt iallafall.
 
Något annat som också hänt under veckan är att jag har gått ut skolan, jag har gått ut andra året på gymnasiet, jag har klarat det. Detta år är det jobbigaste år jag haft, de år som varit mest kämpigt, både personligt och i skolan. Men jag har klarat det, och man kanske inte får säga det, men jag är stolt. För mig är det stort, jag har velat ge upp så många gånger, ge upp och skita i allt, men jag har ändå fortsatt kämpa. aldrig gett upp. Nu har jag ett år kvar av skolan, de år jag vill ska bli mitt bästa år, jag ska om ett år stå på ett studentflak och kunna skrika "jag har tagit studenten", för jag vet, jag kan fixa det. Jag har så fina människor runt om mig, som peppar mig i vått&torrt, och jag kommer aldrig kunna tacka dem nog för att dom alltid stått kvar, aldrig lämnat min sida. Utan dessa människor hade jag aldrig tagit mig dit jag är idag, ni alla är guldvärda. Speciellt tack till kärleken i mitt liv, min andra hälft, Elias.
 
Har nu uppdaterat lite, och elias ha kommit tillbaka från toan så vi ska nog gå och lägga oss, trots att jag har en veckas sommarlov innan jag börjar jobba så har inte han det, han börjar imorgon, mitt älskade hjärta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!