pallarubrik

Längesen jag kikade in här, men jag har helt enkelt tagit vara på tiden och inte orkat skriva. Har varit med fina vänner, haft toppen väder och varit ute, umgåtts med elias och hans familj, övningskört osvosv. Men nu tänkte jag skriva lite då jag ändå sitter vid datorn, skriver en uppgift till skolan, om anorexia. Så tog nu en paus. Sista skol"veckan" börjar imorgon, då är det fika, städa ur skåp/klassrum som gäller, tisdag är vi ledig och på onsdag är de fika igen fast då vet jag inte om jag åker ner, då jag faktiskt inte känner för att åka ca tre mil endast för att fika, sen vänta i flera timmar för att åka tre mil tillbaka, de var inte så lockande. Och på torsdag smäller det, då går jag ut andra året på gymnasiet, har varit ett kämpit år, men jag har fixat det, och snart är det bara ett år kvar av hela skolan, helt sjukt. Och Elias som redan på torsdag tar studenten och får lämna skolan bakom sig! Längtar till den dagen. Och på Tisdag fyller han år, mycket firande för honom till veckan. Men nu ska jag ge mig på uppgiften så jag verkligen får sommarlov på torsdag och inte har massa rester, bara ge gärnet. Har förövrigt fått sommarjobb! Klockarhöjdens äldreboende, underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!