-

I måndags åkte jag till burträsk för att tillbringa natten hos Kicki, Danne Nadja & Hampus i storbrännan då vi dagen efter skulle åka ner till umeå för att fira Sandra som tog studenten, hon är grym! Stolt kusin är jag. Åkte ner vid tio för att hinna in på hm först för nadja skulle försöka hitta vita trosor och jag en vit bh. Åkte sen hem till sandra och inväntade henne då hon var ute och åkte studentflak. När hon kom bar vi bord, fixa fika och sedan åt vi. Och jag som egentligen inte alls tycker om smörgåstårta tyckte faktiskt om den hon&cristian hade gjort, den va hur god som helst!! inte som alla andra me massa konstiga grejer i haha. Efter smörgåstårtan fick vi kladdkaka, jordgubbar och grädde, så otroligt gott! Vi pratade ett tag och så innan vi skulle börja bege oss hemåt igen. På hemvägen stannade vi på ett annat hm i umeå för att nadja inte hittade nå trosor på de första, men här hittade hon det och jag fyndade också lite, två linnen och ett par shorts, kände att jag kunde unna mig det då det var på rea! Efter det var de vägen hem kvar, usch vad jag vart åksjuk. Var i burträsk halv sju och min buss gick tio i sju, så vi satt och väntade ett tag sen for jag med bussen och dem for hem. Kom till stan och vart då upphämtad av Elias!! Så jag kunde åka till honom utan att behöva vänta så länge på bussen dit, skulle bli så sent innan jag var hos han då. När vi kom hit så hoppade vi ganska direkt in i duschen då jag kände mig grymt äcklig, sedan såg vi en halv film innan han var tvungen att sova då han skulle upp och jobba. Nu sitter jag iallafall här och skriver, vaknade för ett tag sen och såg att det var sol ute så funderar på att ta och gå ut och gå eller något för att få njuta av solen, kanske bara sätter mig i en solstol, jag vet inte än haha.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!