utlandskänslor

Haft en helt underbar vecka, som startade med att Jag&Elias packade våra väskor och begav oss mot kalvträsk där vi hade flera fantastiska dagar som mestadels bara bestod av att sola och bada och njuta av de otroliga vädret! Kändes som att vara i utlandet. Åka ring efter båt, åka ring efter flotte, fiska, bada, sola och bara njuta. Har samlat massor med kraft dessa dagar. Och i fredags packade vi väskorna igen för att denna gång bege oss mot lycksele och motorveckan, riktigt kul var det, trots att vissa människor är idioter och inte fattar att de faktiskt ligger folk och försöker sova i en husvagn. Så fick iprincip ingen sömn första natten vilket resulterade i att vi bara stannade en natt. Så i lördagskväll åkte vi tillbaka till kalvträsk medans andra åkte till skellefteå då vi helt enkelt var för trötta och griniga för att stanna en natt till. Men söndagen började med att då åka tillbaka till lycksele, denna gång med elias mamma m.familj för att gå på dollarstore, djurparken och äta en god middag. Och efter det begav jag&elias oss mot skellefteå igen eftersom att han började om och jobba igår så för honom är verkligheten tillbaka och själv har jag tre veckor kvar av mitt lov innan verkligheten är ikapp, jag kommer bara blinka så sitter jag i skolbänken igen. Huvva, men ska försöka njuta allt vad jag kan dem sista dagarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!