Vad hade jag gjort om inte ni fanns?

Hade en underbar helg hos min fina pojkvän och hans mamma m. familj. Fredagskvällen bestod av att bara ligga i soffan och kolla på videos på när han och hans syskon var små, ååh så söta dom var, vi kollade i flera timmar. Efter det så la vi oss och sov. Steg upp morgonen efter och började fixa med Elias ljud i bilen, dessvärre så fick vi inte till det.. men efter det begav vi oss mot stan för att åka med alla på bio, där vi vart bjuden av hans mamma att se hundraåringen, den va riktigt bra faktiskt! Och som pricket över i:et så träffade jag pappa där, som hade sett samma film, så fick krama han och hälsa lite. Sen åkte vi ut i stan ett tag och träffade lite vänner och sådär, sen åkte vi tillbaka till hans mamma och såg film innan vi slocknade framför tv:n. Söndagen spenderades med att göra ingenting, bara ligga framför tv:n och se massa olika filmer. Jag kan ju bara säga att efter förra veckans tunga tid så kunde jag inte fått ett bättre avslut. Men en massa underbara personer. Men nu är vardagen här igen, skola idag som inte bestod av något speciellt, en lång, ruggiigt jobbig och tröttsam dag. Som sedan övergick till möte i två timmar sen hem och laga mat. Men nu har jag äntligen fått mig en dusch och satt på mig pyjamasen så nu ska ta med mig hjärtat till sängen och sätta igång en film och mysa lite. För imorgon är det ännu en ny dag, fylld med skola och gym. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!