Jag hänger inte alltid med på livets svängar.

Kom hem från skolan för ett tag sedan, en riktigt tung dag idag, min mage har inte alls varit med på banan, så mina planer om gymmet efter skolan fick vänta till en annan dag. Lyssnar just nu på musik och dricker lite te. Ska snart ta och börja laga maten eftersom att jag ikväll ska och se på när vi krossar Luleå i hockeyn, tillsammans med en otroligt saknad vän, nämligen Rebecca. Så de känns skönt, skönt att få umgås med henne igen. Men nu måste jag ta och röra på mig om jag ska hinna allt i tid.. hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!