Ibland stannar tiden till och man tänker efter, är det verkligen såhär livet ska vara?

Haft en vecka som jag tillbringat med Elias, underbart. Veckan i helhet har varit okej, men nästa vecka ska bli ännu bättre, det ska jag se till. Har inte hänt så mycket alls faktiskt, har myst, sett filmer, skola och lite sådär. Och på tisdag så åker jag hem till honom eftersom jag inte känner för att vara hemma ensam, så det ska nog bli kul. Nu ska jag iallafall ta och lägga mig i sängen och se lite film innan jag slocknar, vilket jag lär göra innan jag ens startat filmen, men iallafall. Uppdaterar när jag känner för det, natti!
 
 
Min, bara min sömntuta. Jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!