förstajanuaritjugohundrafjorton

Nu har hela året 2013 passerat, och mycket har hänt, bra som dåligt. Ett år som jag inte tagit mig helt smärtfritt igenom. Det har varit ett tungt år, ett jobbigt år men ändå ett bra år. Det har varit ett år där jag lärt mig mycket. Jag har fått mycke hjälp, mycke hjälp att förstå saker jag inte tidigare förstått. Jag har förlorat vänner men nya vänner har kommit. Jag har flyttat. Jag har äntligen fått lämna Boliden och fått flytta till stan. Det här året har lärt mig mer än hela mitt liv, visat mig mer än nånsin. Jag har kommit närmare min pappa igen, min egna pappa. Jag har haft vänner som stöttat men framför allt en underbar pojkvän som stått vid min sida i med och motgångar. Jag har också hittat på massa roliga grejer, umgåtts med folk jag tycker om, varit på konserter, varit i andra städer, och hittat på massa grejer. Så i det stora hela har det varit ett bra år, jag har tagit mig igenom det och jag ger inte upp nu. Nu är det nytt år vilket innebär nya tag oh ny kraft. I år ska jag klara det. Tack till alla som funnits vid min sida detta år, och framför allt tack till Elias, min egna pojkvän, utan dig hade jag inte tagit mig hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!