-

Sitter nu hos Elias i kåge och ska snart gå och byta om och fixa mig litegrann innan vi ska åka till pappa för att äta middag. Helgen har gått ovanligt fort även fast det inte har hänt speciellt mycket, tränat och träffat lite vänner är väl det mest spännande som hänt. Är också ledig imorgon eftersom det var öppethus igår, jag var inte där etersom de bara var tre ur våran klass som skulle vara där, men vi alla är ändå lediga imorgon. Har också turen att Elias följer med hem till mig efter att vi varit hos pappa, så det ska bli skönt. Men nu måste jag nog ta och fixamig, vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!