Torsdag, 13 februari 2014.

Försöker mig på att leka duktig och göra uppgifterna som ska skickas in och plugga till provet, men försår man inget av de man läser så är det inte lätt, fuck school.. Ajja, får ta hjälp av någon smart person imorgon.
 
Förövrigt längesen jag skrev här, men har inte vetat vad jag ska skriva och har haft så mycket med skolan och allt, så jag har inte heller orkat. Nu är jag iallafall hos Elias, i ersmarksbodarna och har varit här hela veckan, men imorgon åker jag, eller vi hem till mig. Hoppas för övrigt på en underbar helg, sova ut och njuta av ledighet i sinne, det ska jag göra. Men nu ska jag ge mig på att fortsätta med dödsuppgifterna, och fattar jag ingenting så lägger jag mig och ser the walking dead istället, för äntligen har de nya avsnitten kommit.
 
I brist på bilder bjuder jag på en snap bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!