I'm not living, i'm just surviving

Började dagen med att försova mig och missa bussen så fick ta en senare buss, men trots det vart jag inte mer än 20min sen till lektionen, där vi skulle redovisa. Men hela dagen var tung, riktigt tung, humöret var på botten och dagen var lång och jobbig. De ända positiva med denna dag var att jag fick bjuda världens finaste mathilda på lunch, vad hade jag gjort utan den tjejen asså, de fattar jag inte. Efter skolan begav jag mig till Elias, vi skulle egt till pappa och äta idag, men av lite olika anledningar så vart det flyttat till helgen istället, vilket inte gör något för mig. Jag behövde få ligga i sängen denna kväll, samla ihop mig själv lite. &även ta igen de enorma plugg som vi har. Nu längtar jag verkligen efter lov, jag behöver det. Två dagar kvar, två dagar kvar Nina, de klarar du. Imorgon har vi sovmorgon vilket känns väldigt välbehövligt, och efter det så har jag bara tre lektioner och slutar 25över två, underbart. Men nu ska jag försöka få Elias att komma och se en film med mig och äta lite godis. Åh vad jag älskar den killen, helt sinnessjukt.♥
 
En sak är säker & de är att jag ger aldrig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!