HATA RUBRIKER

Hade en toppen helg i övik tillsammans med bästa Minna, inte för att vi gjorde så mycket men det var skönt att få träffa henne igen efter så lång tid. Tyvärr så gick dock helgen alldeles för fort och kändes som att jag knappt hann blinka så var jag hemma igen. Resan ner tog 40min längre än den skulle pga snöovädret, fyfan säger jag bara. Mycket mer snö därnere än här i lilla skellefteå. När jag kom med bussen igår 21.30 så åkte jag hem å snörde ner lite kläder å sånt i väskan innan jag begav mig mot elias för att tillbringa natten med honom, skönt att få träffa honom igen iallafall. Men nu ska jag nog ta och fokusera på skoluppgiften och inte sitta här och skriva.. haha. Har hur mycket plugg ikväll som helst, så förvänta er inget inlägg..
 
Ända bilden jag fick på den "sociala" bruden från övik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!