Don't lose yourself in your fear

Tog mig iväg till skolan idag trots en bultande huvudvärk, men som tur fick jag sova lite längre imorse då vi hade en timmes sovmorgon, så det gick rätt bra under skoldagen. Hade bara tre lektioner, en idrott där vi planera lite sen fick vi sluta, samhälls där vi såg film och vård där vi skrev prov, hoppas det gick bra. Men det resulterade i att jag fick sluta klockan två, begav mig då in mot stan och köpte en mössa sen tog jag bussen hem. Väl hemma så fixa jag lite på rummet men vart glatt överaskad att mamma städat mitt rum idag, tack för det mamma!! Efter det kom elias hem, vi åt, duscha och sen har jag packat inför helgen som jag ska tillbringa i övik hos bästa Minna. Äntligen kommer jag få träffa henne igen! Men eftersom jag åker imorgon så ska jag nu ta och krypa ner i sängen och se en film tillsammans med älsklingen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!