Just because your past didn't turn out the way you wanted it to, doesn't mean your future can't be better than you've ever imagined.

Dagarna rullar på som vanligt med skola, plugg och allt där till. Men endast tre veckor kvar till jul och jag längar enormt, dock inte köpt en ända julklapp än.. hehe.. sistut som vanligt iår! Annars då, ja mina dagar består av one tree hill, förutom skolan då.. är helt fast i den serien kan jag säga, fjärde säsongen nu och jag kan inte sluta se. Så medans hjärtat spelar sina krigar spel ser jag på serie, heh. Så de är vad jag ska fortsätta med nu, är ledig imorgon också, så de blir ligga i sängen heeela dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!