Sista dagen på sommarlovet

Jag vet att de varit ganska stilla i bloggen under lovet och jag ber om ursäkt för det. Men har knappt suttit vid datorn och de få minutrarna den varit igång har jag sett serier med min Elias. Men imorgon börjar allvaret om igen, så tänkte även försöka börja uppdatera då. Sista året på gymnasiet, så otroligt skönt det ska bli. Men de kommer vara ett tufft år, men det ska jag klara. Har haft en otroligt underbar sommar, och är inte alls redo för att den tagit slut. Men om 28 dagar sitter jag på ett plan påväg mot varmare grader igen, och om 25 dagar är det äntligen min tur att fylla arton. Så helt otaggad är jag inte på denna höst. Så jag sparkar igång den med ett leende för i år ska jag ge allt. Funderar på att göra en ny blogg och lixom lägga denna bakom mig, som en ny start lixom, vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!