26 dagar

Om 26 dagar sitter jag på ett plan påväg till Spanien och aldrig tidigare har jag längtat så mycket som idag, de lixom ryser i hela kroppen och jag vill bara åka NUUU! Vet inte om de är att de faktiskt börjar vara nära nu som jag längtar så mycket eller om de är att skolan börjat, men idag längtar jag som aldrig förr. Tittar på bilder på hotellet och allt runtikring, de kommer bli så underbart. Bara släppa allt för ett tag. Vill dock inte tänka på alla läxor osv som jag kommer måsta ta igen då jag kommer tillbaka... men de är de värt!
 
Bara titta.. ååååååh ta mig dit nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!