Så lycklig som jag är med dig trodde jag aldrig en människa kunde vara.

Sitter hemma hos Elias i hans säng, han är för tillfället nere och stökar bort maten, duktig som han är. Dagarna har rullat på som vanligt och den mesta tiden har jag tillbringat hos elias eller skolbänken. Haft mycket uppgifter och inlämningar senaste tiden och har bara varit riktigt stressad, hoppas de går över snart och lugnar ner sig. Därför bloggen kommit lite bakom och sådär, hade ju tänkt uppatera varje dag och lite sånt, men de har bara inte gått. Får se när jag uppdaterar igen, men ni vet iallafall att jag lever. Imorgon har jag sovmorgon och beger mig då till gymmet, äntligen ett tillfälle att få rensa tankarna och få ut lite känslor, det ända stället där det verkligen funkar. 
 
 
Hur mycket jag älskar dig eller hur mycket du betyder för mig kommer aldrig gå att beskriva med ord.
Världens bästa är du stördis.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!