2 helt fantastiska år ♥

Idag är det alltså två år sen denna fantastiska, underbara, störda killen vart min.
Och jag kan bestämt säga att det är det bästa som har hänt mig för du gör mig till världens lyckligaste tjej.
Jag kan inte fatta att det redan gått två år, jag minns det som bara nån månad sen.
Du gör mig knäsvag, de pirrar i magen när jag ser dig och av att höra din röst blir jag varm.
Du är det första jag vill se när jag vaknar och de sista jag vill se innan jag somnar.
Min kärlek till dig är obeskrivlig och du betyder så oändligt mycket för mig.
Jag älskar dig, Elias, föralltid.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!