You call it jealousy, i call it fear of losing you.

Inte alls haft tid att skriva på några dagar nu, bloggen har helt ramlat bort, jag som hade tänkt starta upp igen nu när flytten för mig är över, men så vart det inte. Va på begravning i Torsdags så jag antar att man haft annat i huvet än att blogga, må du vila i frid♥. Annars då har jag väl "jobbat" på och gått skola som vanligt, varit och kollat i Annkristin&Livs nya lägenhet, umgåtts med Elias och lite sånt. Va tidigare ikväll hos Elias pappa på middag eftersom vi inte varit där på ett tag så vart vi dit bjudna på god mat och prat. Nu är iallafall min "helg" över, för imorgon stiger jag upp kl halv sex för att fara på praktiken, sådär lagomt taggad på livet just nu. Men tur jag har finaste killen hos mig som avslutar min "helg" på bästa sätt tillsammans med mig innan han åker till André, filmmys&godis♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!