jag älskar dig

Vart så jag åkte och firade Jim igår, rätt roligt var det iallafall. Åkte sedan med Elias till kåge och sov där med han. Och imorse kom pappa och hämtade upp mig för att vi skulle till farmor&farfar, men först hämtade vi upp Anton. Fick lite presenter, god mat och sällskap. De var längesen jag var hos farmor&farfar så de var trevligt. Nu sitter jag i sängen och ska snart hoppa in i duschen, känner mig inte kry. Så det är otroligt skönt att vara ledig imorgon, bara ligga i sängen och inte tänka på nånting speciellt alls. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!