18 månader ♥

Ett och ett halv år sen denna person vart min och ändrade hela min värld.
Jag kan inte vara lyckligare än jag är med dig. Du kom in i mitt liv i min mörkaste stund.
Och att se dig le mot mig fick mig att kämpa vidare, för jag visste att med dig vid min sida klarar jag allt.
Det har varit ett och ett halv år med skratt, tårar, lugna hemma kvällar och galna kvällar ute.
Och jag vet att jag har den bästa pojkvännen i världen, du är de absolut bästa som hänt mig.
Varje gång du ser på mig blir jag knäsvag, när du kysser mig svävar jag bland målnen.
Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord och ingen kommer nånsin förstå vad jag känner för dig.
Tack för alla gånger du fått mig att le, alla gånger du fått mig att skratta och alla gånger du tårkat mina tårar.
I vått och torrt, genom allt har du alltid stått vid min sida,
och jag hoppas du vet att jag står vid din sida på samma sätt.
Kunde inte begära mer, du är allt en tjej kan önska sig och ännu mer.
Du är helt perfekt, ditt leende får en att smälta, ditt skratt får en att känna äkta lycka.
Du är det finaste jag någonsin sett och kommer att se.
Du är min, jag kan se på dig och tänka om och om igen, du är min.
Det har gått ett och ett halv år sen den dag jag fick börja kalla dig för min, på riktigt.
Och det finns inget jag önskar mer än jag alltid får kalla dig min.
 Elias Lindgren, jag älskar dig mer allt annat, mer & mer för varje dag.
Du är mitt andra halva, mitt ljus i mörkret, en del av mig.
Tack för att du är mig, tack för att jag får vara din.
Finaste, underbaraste människan i världen är du.
 
 
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!