To get something you've never had, you have to do something you've never done.

Ett lov har just flygit förbi och jag är nog inte riktigt berädd på att gå tillbaka till skola&praktik. Men har inget annat val så får göra det bästa av det, praktiken är ju en frihet så de ska nog gå bra. Lovet har jag tillbringat med hjärtat de stunder han inte jobbat och vi har umgåtts med vänner och haft trevligt. Vi har även hunnit med att vara och bada på edda och idag var vi på bio och såg bad grandpa. Och nu har jag sagt hejdå till älsklingen och hunnit med att duscha och pratat med mamma som kom hem idag. Ska bli ensamt att sova själv inatt, men får längta till natten han ligger bredvid istället. Men nu måste jag ta och sova om jag ska orka upp kl 6 imorgon, får se hur det går då jag vänt dygnet rejält under lovet.
 
 Mysigt var det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!