If you thought I would leave, then you were wrong. Cause I won't stop holding on.

Saker och ting vart inte alls som jag hade planerat idag, och jag hatar verkligen att migrän och sömnsvårigheter finns. Det förstör bara allting. Hade det inte varit för migränen hade jag fått umgås med en saknad vän ikväll, men icket. Så nu håller jag tummarna att hon kan imorgon istället, vilket jag fick meddelat nu att hon kan, lycka. Annars då, första snön har lagt sig idag, ska man vara glad eller ledsen över det? Jag tror jag är mest glad, snön är mysig, men kylan den kan dra långt nånstans. Men nu ska jag bege mig mot sängen och sova eftersom imorgon väntas praktik. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!