Du är det finaste jag vet

Ursäkta för värdelös uppdatering iveckan, men har varken hunnit eller haft något att skriva, så uppdaterar lite nu. Sa hejdå till älsklingen för ett tag sen då han skulle fara hem, haft en underbar vecka med han. Hände inge speciellt iveckan, åt lunch me pappa, praoa, skola, åså. Ihelgen har jag praoat, varit med Mathilda & Elias och massa annat folk, legat hemma i sängen och ja nu är min "helg" slut. Imorgon är de prao igen, men kortdag, slutar två! Men nu ska jag mysa ner mig i Elias tröja och se lite gamla avsnitt av idol i brist på annat och sedan krypa ner i sängen och sova.
 
-När de inte funkar att lägga in bilder så får ni ett bildlöst och tråkigt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!