Tänk om ni kunde se vad jag egentligen känner.

Vart en sen kväll igår, va ute till två halv tre någon gång och somnade där kring fyra imorse, wops.. Va iallafall skönt att få träffa Linnéa igen, va så sjukt längesen, och fick vara med henne hela kvällen, toppen. Cassandra, Johan&Martin var också där så prata lite me dom också. Men när jag kom hem så la jag mig och såg andra avenyn eftersom jag fick någon typ tvångstanke att se klart första säsongen, men somnade dock ifrån det så såg klart den när jag hade vakna. Nu har jag iallfall packat lite grejer och ska fara mot Elias på ett tag, är ju kalas för birk där imorgon, så de kan man väl inte missa. Men ska väl ta och fixa det sista och börja bege mig kanske.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!